måndag 13 april 2009

I KNOW!

Jag vet att jag inte är den smalaste människan på jorden
Jag vet att jag sjunger falskt
Jag vet att avancerade mattetal löser sig
och Jag vet att Sabina och jag ska försöka träna imorgon.

Men L behövde väl inte sno mina Twix för det!?!

Idag ska jag träffa V ^^, = Glad Cissi
och Sabina och jag ska tärna Bräda imorgon. Hur tränar man bräda? Innebär det att man i fråga tar en bräda och lyfter??
Har då denna bräda måtten för en bräda för om det egentligen handlar om en planka så vet jag inte om jag vill vara med längre. Planka är ett roligt ord Btw. Alla som har sett plankan på robinsson vet att en planka är en lååång "Pinne" ändå förväxlas denna träbit alltför ofta med en lite kortare brädbit en så kallad bräda :) Ni ska bara veta vad man lär sig under rörlig bild lektionerna ;)

Och till H. Jag har sytt om ett par snickarbyxor och gjort om ett par kostym byxor från rödakorset till chinos :) Bilder kommer när stickningen är klar ;)

2 kommentarer:

  1. Jag väntar spänt!!!

    Och ett tips: vill du sy i vaxduk så skaffa en pressarfot med teflon på undersidan. Vanliga i metall glider inte...

    SvaraRadera
  2. klacken som inte hade träningsvärk16 april 2009 kl. 20:59

    Bräda cissi :D Det var väl en kul upplevelse? Måste göras om igen ;) haha

    SvaraRadera