torsdag 16 juli 2009

Jag är kung av golf (just nu i alla fall)

Spelade the open idag. brittish open har gått av stapeln och detta firades med en släktfejd av guds nåde. Släkten Grip öppnade bra första nio men på sista nio var Cecilia Bylund oslagbar med 5 birdie puttar på nio hål. ingen birdie blev det men en hel del bra resultat. Vilket slutligen ledde till att segern blev delad på 41 poäng (det är typ sjukt bra för den som inte vet)

Trashtalk och fusk godkänns alltid. och jag är glad att vi lyckades ta oss i mål med alla.
  • tänder
  • klubbor
  • föräldrar
  • bromsbett

Nu haltar jag omkring som en annan enbent katt och drar mig för att hämta kylklossen i källaren då 2 trappor måste passeras. Jag skulle vilja ha en slav

Var hittar man dem?

"We are all the winners, I am the best" Lite egoistisk får man vara!

och för att påminna klacken om varför jag spelar überbra golf medans hon torkar kattsubstans. KARMA klacken KARMA!

2 kommentarer:

  1. Jag är ju halvasiat och skulle nog fungera rätt så bra som slav, eller städare iafl ;)

    SvaraRadera
  2. Förresten, appropå karma, den lilla kissemissen kissade, ja KISSADE i min älskade säng i dag. Jävla kattfan! Blööte ner både påslakan OCH täcket *hänger läpp*

    SvaraRadera