torsdag 15 april 2010

Inget är som studenthetsen

Alla PA hetsar. Jag sitter lugnt kvar. Lämnade in mitt i tisdags hade varit fördigt med det i en vecka då. Alltid ute i god tid.

Mammas hemsida kan jag inte heller hetsa över. Det går framåt och jag kommer vara klar tills deadline om inga komplikationer uppstår.

Men då kan jag hetsa över engelska C uppsatsen? Nej för den är deadline om över två veckor. Tänkte i lugn och ro i helgen. Ska ändå ta det lugnt.

Men lite hets över svenska B, Slutbetyg, framtid och studentbal? Nej nej, det löser sig Cecilia. Det löser sig.

Jag har slutat att stressa upp mig över saker. Det är smart.

Fick mail från Tette också. Dåm nästa helg och så ska vi försöka boka in en dag för intervjuer inför volontäråret. *så håll tummarna för stockholm mina vänner*

Nu ska jag ta och researcha lite till engelska C uppsatsen, Vill ju inte få studenthetsen som alla andra tycks fångat redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar