lördag 19 juli 2008

jobb jobb jobb = money money money

Jobbade idag, på avan och slapp ha korv för den hade gått sönder alltså korvmaskinen inte korvarna. Ni ska veta hur låg humor golfare har. fan lägre än glocalnet.

*skrattar åt mitt eget skämt*
Fick i vilket fall sluta tidigare :) för jag var smart så när det itne kom någon så fråga jag om det var okej att jag stängde å det var det :D Sluta halv sju istället för åtta är inte helt fel :) mindre lön men vem bryr sig?
Kvällen avlsutades hemma hos familjen grip. god mat och marrängsvisch. Han även få stryk i något dumt spel helena hitttat. underhållande och simpelt spel is the shit ^^
Imorgon ska jag jobba igen men fick byta till mig förmiddag på avan :) = ingen korv igen ^^ + får köra golfbil det är kul ^^
"fånga duvan, fånga duvan"

1 kommentar:

  1. klart jag följer din blogg med spänning* jag spänner mig* huhuhuhu!

    SvaraRadera