tisdag 29 juli 2008

Needs...

idag är det tisdag, jobbat och hann nerp å stan och satte in min lön. Jobbat som sagt, tur att jag har jobbet måste ha något schema bestämt måste ha ordning och reda saker att göra, annars får jag spunk. (egenhändigt ord som betyder fnatt eller dyl,) Jag har vissa saker jag måste ha måste göra måste höra. It can be really ?annoying? men om jag inte gör hör känner det så blir det värre. Imorgon är det onsdag. Kyrkan <3 ännu en schemalagd aktivitet, i kyrkan är jag trygg där blir man accepterad av nästan alla. Får även träffa dig<3 that's good.
Me wants to see you ^^,

Nu bryter jag ett mönster, det blir ingen högerspalt med fet stil. Hoppas ni överlever.
Ingen utom de som vet, vet hur svårt det är att bryta ett mönster när man aldrig gör det. Får bita mig i tungan hela kvällen för att inte gå in och skriva en höger rad. men det tänker jag inte gör för...
Mönster är till för att brytas
Jag ska se nya batman filmen
"Jigsaws falling inte place?"

2 kommentarer:

  1. I kyrkan blir man accepterad för vem man är, dem ställer inga krav på en. Onsdags eftermiddagarna har varit jätterolig med oss ungdomar som har varit där = du, Malin, jag och Emma, ( Erik som var med någon onsdag i börjar.)

    Vi tycker tycker om dig Cissi hur du än är det vet du :) <--33

    SvaraRadera