onsdag 30 september 2009

I skolan på en studiedag

Hade smart som man är glömt hla sitt PA arbete och packlistan inför morgondagensvandring i skåpet. SÅ nu sitterj ga i skoln och lyssnar på Paramores nya album på spotify.
Kom till ekonomisk insikt igår och har bestämt mig för att försöka att inte göra av med så mycket pengar nästa månad. (Tur att jag har ett etraknäck nu)

Som jag nämnde tiigare så ska vi alltså ut och vandra imorgon. Och nej nu snackar vi inte om ett varv runt sätra eller en halvdag i elljusspåret. Nej det här är något som kommer få nattvandring i norberg att upplevas som en schysst promenad sträcka. (eller kanske inte men ändå..) vi ska gå från kungsberget via gestrikeleden till någon backe som ligger 7 km utanför ockelbo. (2,8 mil! skogsvandring) + att vi ska traska de övriga sju kilometrarna på fredagen. Med andra ord ås kommer jag ligga och sova hela helgen. Förutom när jag hjälper Jessica att filma. Det är rätt bra att jag befinner mig i skolan kom jag just på. Kan passa på att låna en kamera över helgen. (Smart där cissi!)

Förövrigt har jag en sträckning/knut/nackspärr = tvinga erik att massera min arma rygg imorgon...

"How did we get here, well I just to know you so well"

1 kommentar:

  1. Hoppas vandringen blev torr, varm och trevlig på alla sätt och vis!

    SvaraRadera