torsdag 3 september 2009

Jag tror att skolan attackerade...

Är det Fredag imorgon!?! Chocken är kollosal. Har inte hunnit reagera. De senaste dagarna har gått ut på att ta in sjukt mycket information och schemat som kom med de 150 poängen uttökad kurs likaså. Slutar klockan fem fyra dagar i veckan. och börjar i princip halv nio alla dagar (Y)

Så det är kanske inte så konstigt att det itne blivit så mycket gjort på hemmaplan. Men nu så borde man ju var lite beredd nästa vecka så man inte kommer hem på osndagen igen och lägger sig i sängen och sover i en halvtimme innan man ens orkar tänka på något så konstigt som anledningar till att man bör äta kvällsmat när man inte ätit sedan lunchen.

Idag har jag dock varit piggare. Trots att jag håller på att dra på mig en förkylning. Så tyvärr har det blivit dåligt med tränande. Har dock börjat sy på lite babykläder idag. På ett jättefint tyg jag hittade på ohlssons för 15 kr metern. De ni! Bilder kommer när den är klar. (kanske till helgen?)

"Hanteringen av odöda, CD fem"

4 kommentarer:

  1. Jobbiga tider ni har, själv går man bara till ca 17:00 1 dag i veckan. sedan är det kring 15:40 tiden jag slutar =)Även tidigare =), det tycker jag är helt okej.

    Lycka till med bebiskläderna, är nyfiken hur det blir.

    Hoppas att du blir bättre i förkylningen.

    / Jessica

    SvaraRadera
  2. jobbiga tider, uscha! var glad att du inte pendlar :P

    SvaraRadera
  3. Jag är mycket glad över att jag inte pendlar :) räcker gott å väl med bussen ^^

    SvaraRadera
  4. Bebiskläder? Du är snart mogen för en syblogg, det hör jag det!

    Hoppas orken infinner sig och förkylningen inte blir nåt!

    SvaraRadera