måndag 30 november 2009

Vampyrer och Advent

Efter en helg med att leka heteronorm genom att "klä ut sig" till dam med långklänning näthandskar och syndigt snygga skor. Dansandes foxstrot, vals och bugg mestadels med unga män och äldre pojkar så kändes det som att sitta och dregla över sjukt snygga specialeffekter, och vampyrer var en bra sysselsättning för söndagskvällen.

Trevligt sällskap av herr lingden och fru wärn bjöds det också på. wärn dreglandes över vargpojken Jacobs snygga magrutor och jag över Alice söta hår och ögon. (läs: snygga rumpa...)
Filmen överträffade mina förväntningar och jag kommer sukta länge efter dvdn. Kommer ut lagom till min födelsedag kanske?

Iaf. En riktig advent var awesome! och trots att jag kände mig lite misfit (läs: transvestitig) i klänningen så var det kul att dansa runt till musik. Plus av alltk an jag nu dansa både foxstrot och vals, sjukt bra inför balen i vår och eventuella framtida bröllop.

Nu ska jag sova och drömma om sexiga vampyrer, nu får det vara slut på heteronorm för ett tag.
Cissi <3 New moon = Sant

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenhelg!

    Och du - surfa in på dn.se och läs om queertango. Artikel publicerad i dagens pappersupplaga.

    SvaraRadera