fredag 1 januari 2010

2009 i speed tempo

Januari
Hade åldersnojja inför att fylla 18, älskade mina nya hörlurar och införskaffade ett nytt skidställ

Februari
Fyllde 18 år firades med Helena och syster som grinade över att hon blivit dumpad av sin pojkvän. Oscarsgalan tiddades det på och jag blev kär i Jean Penn i MILK när jag såg den med Amanda helgen efter.

Mars
Vad hände i mars egentligen? Jag tror jag hade min första fylla och krogbesök. Jordgubbs cider <3

April
Dejtade en brud på Brynäs och såg mycket mycket film. Det tog dock slut ganska snabbt

Maj
Stressad över att få klart en massa saker till avslutningen. Yozzan fyllde 18 och firades i forsbacka med Guitarr Hero!

Juni
Konfaläger där det bevisades att Malin är starkare än mig... Fast jag är bättre på att sikta! Träffade även Solstrålen Johanna och blev störtkär och åkte till Sandviken stup i kvarten

Juli
Gävle -----> Sandviken
Sandviken <------- Gävle
Jag var kär och livet lekte och det införskaffades luftmadrasser till Frankrike.

Augusti
TAIZÉ<3
Australiten kom upp på menyn och jag krossade ett hjärta på grund av en världsdel
Skolan startar

September
Alla har fyllt 18 och det är krogen var och varannan helg
Bacardi skämtet uppfinns på tessan födelsedag

Oktober
Höstlov? - Prima prima prima

November
CAVA!
En riktig advent där det upptäcks att jag och Martin inte bör dansa foxstrot.

December
Apan
Sabina 18 år
Nyår <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar