söndag 10 januari 2010

det är mättande med födelsedagar

Jag har ätit för mycket idag och mår urk
någon borde uppfinna kinamat på burk?

Lollo fyller 17 imorgon på morgonen
Vilket resulterar i att jag måste gå upp sju trots att jag börjar halv tolv
Jag kommer få igen för att jag gnäller om tidiga morna när M läser det här...

Imorgon börjar skoleländet oxå, jag vill ha student. Rättelse jag vill flytta hemifrån
Familjen Bylund kan så inte diskutera utan att mamma blir sur nu
och jag ska ha Mens så det suger

Riskettan på torsdag och halkbanan nästa fredag förövrigt
och teoriboken har gjort ett tappert försök att flytta sig från bokhyllan till nattduksbordet, de ni.

Nämnde jag att jag åt för mycket, jag mår illa...
Eller så borde jag sova
eller inte.
Det är för många val theese days

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar