onsdag 24 februari 2010

Börjat studentpeppen än?

Cecilia har upptäckt tradera. Fy vilken bra sida det är! har varit ut där och kikat efter bal och student klänning ett tag och i förra veckan så hittade jag båda och hemma nu hänger två superfina klänningar för bal och student! Balklänning kom igår och herregud vilken blåsa säger jag bara. Urringningen är sjukt djup men sjukt snygg! Tror mamma blev lite orolig och tyckte att den var aningens för djup. Jag älskade den! Kommer få Pontus att rodna tror jag!

Student klänningen är oxå jättesöt ^^ med blommor och rött band. Gillar den skarpt oxå.
Slänger upp bilder på balklänningen så slipper H gå och vara nyfiken ^^,


3 kommentarer:

  1. Det tackar vi för! Den är jättejättefin! Du kommer bli sååå tjusig. Men jag kan ju förstå mamma lite också, faktiskt :) Hälsa henne!

    SvaraRadera
  2. haha det ska jag göra ^^

    SvaraRadera
  3. Klänningen var riktigt fin =)

    Jag ska gå på jakt snart också efter balklänning även studentklänning också. Ojoj hur kommer jag att se ut i klänning=P hahah

    SvaraRadera