fredag 5 februari 2010

ingen vanlig dag

För det är ingen vanlig dag för det är pontus födelsedag hurra hurra hurra. - Mannen som påstår att han är tre dagar, äldre, visare och klokare än mig. Typ...

För övrigt har terroristen fått det aktade rosa kortet idag! Så nästa vecka när vi ska till hemlingby är det hon som kör. Håll i hatten säger jag bara! Tydligen tycker hon om fart!

I veckan förvandlades jag och herr Jacob till Hollywoodparet nummer ett. så branjelina kan ju slänga sig i väggen. Till resten av bilden testades olika ställningar i soffan. What happens in Prima stays in Prima right? Appropå Prima så blev uppslaget denna vecka exeptionellt, vill tacka V och W för att de ställde upp. Love you guys!

Sist men inte minst så blir det schlagerkväll för att fira min ålderdom imorgon. Nära och kära kommer över och det ska bli superkul! Så om ni hör någon sjunga främling falskt om natten så ring mig så säger jag åt fröken strandquist att höja volymen!

Goodnight my friends and I'll see some of you tomorrow, Får vi hoppas!

3 kommentarer:

  1. Bäst jag säger grattis i förskott! Hela huvet är fullt med snor, så jag kommer garanterat glömma det imorgon! Eller blir det idag?? Ja du ser... Suck.

    Hoppas dagen blir till belåtenhet i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Aha! Så firandet var två dar i förväg alltså! *slår mig för pannan!*

    GRATTIS!

    SvaraRadera