tisdag 22 juni 2010

I want to do bad things to you...

Jag erkänner återigen att jag är beroende av en tv-serie.
Denna gång är det vampyr febern som slagit till. Och jag har suttit i ändlösa timmar och tittat på True Blood. Alltså HBO är förbannat bra på att göra serier. Och så är det så underbart kul att Skarsgård pratar svenska med de andra vampyrerna när de överlägger! Det är synd att jag snart sett så långt att jag kommer behöva vänta tills hösten på nya avsnitt. Men kanske är lika bra det. Så jag inte sitter inne och möglar hela lovet! Plus av allt är soundtracket underbart. Nej nu ska jag slå på det och titta lite mer. Vi syns om 7 avsnitt...

1 kommentar:

  1. Visst är den fantastiskt bra! Och HBO är verkligen mästare! Välkommen ut ur kistan om 7 avsnitt! Det är låååångt till hösten...

    SvaraRadera