onsdag 16 juni 2010

Komat som uppstår när cecilias dator dör!

Hej har varit sjuk dålig uppdatering här. Kan bero på att jag dagen efter min fina student åkte iväg till Undersvik och har konfirmander! Plus av allt så gick min dator och stendog häromkvällen då vederbörandes batteri är dött och strömsladden glappar...

Men jag misströstar ej för jag var "Näst bäst på Borgis!" Och ett fint stipendium kommer användas väl till en ny trofast tjänare. Står och väljer mellan att köpa en mini pc eller en ny laptop. Lutar mot en mini... Nej vad har mer hänt.

Någonsstans i studenthetsen så tappade jag bort mig och fcik inte så mycket tid över till datorer. Och det lät fortsätta i samma bana då jag åker till frankrike två veckor efter jag kommit hem från undersvik. Sen blir det eventuellt pride i sthlm och sen så flyttar jag.

Känns skumt att jag ska packa flyttlådor i Augusti och dra till huvudstaden den 23 augusti... Ska försöka få till ett avslutningspartaj någonstans i början av Augusti och sen är ni självfallet välkomna att besöka mig i segeltorp. Men nu ska jag återgå till konfirmand sången! KRAMAR från en glad student.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar