måndag 11 februari 2008

I hate Christer Sjögren...

Melodifestivalen är som kanske de flesta vet i full gång igen. Blev gladeligen överraskad när jag i lördags satt och kikade på jippot i kanal ett. Det fanns ju tom riktigt bra lå¨tar med detta år som michaels låt och den där söta lilla saken från gäröarnas ballad fick till och med mig att nästan, jag säger nästan fälla en tår... 

Fast efter pojken från färöarna så gick det ju endast nedåt. Okej, jag kan stå ut med Amy Diamond, låten var väl okej lite över intränat men annars dög det väl. Men snälla nån Ingela Pling Forsman... Hur lågt får man sjunka? I love europe,,, Herregud, hur dåligt får dte bli?

Får flashbacks från We should overcome med Carl-Bildt på 80-talet...

Å sen skickar vi vidare gubben direkt till final... Vad är mina männuskor för ena människor? Jag bara undrar? Nu måste jag alltså höra låten minst en gång till?... Hjälp hjälp! Ska passa på att ta Toa paus då nästa gång...

Paus underhållningen av en ung gustafsson var iaf BÄST. Kan vi inte få skicka honom istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar