söndag 3 februari 2008

Jag ser det snöar...

Snön ligger vit om taken endast Cissi är vaken, allert och pigg...

Trots tidig morgon på lördagen följandes ett stycke lillbabbs med följespot i nån timme... Kvinnor över 70 borde inte få SPRINGA omkring på scenen klockan nio på morgonen?

Har länge kännt för att ta mig en tur på längdskidorna.
Så jag knöt på mig pappas pjäxor
....ja jag har såå stora fötter...
och begav mig ut i sätra spåren.
Blev snabbt omkörd av en äldre herre å kände mig plötsligt väldigt otränad.
...inte blev det bättre av att mina skidor var ovallade...
Men släpade mig runt hela varvet och sitter nu här svettig och mysig...

Har tagit initiavtivet att försöka göra en "aktiv" blogg.
...jag vet ni har hört den förr...
Här ska jag vara ärlig och brutal så akta er.
...förfinar det mesta så oroa er inte...

Tack för mig, vi synns snart igen./Cissi,Cicci,Bylund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar