fredag 15 februari 2008

Undersbaraundersvik

Sitter här i skolan 2 prov av 3 avklarade nu då. Matten på morgonen dög utom den jävla 6 poängs uppgiften. Är det relevant att det tar 1,6 sek att simmhoppa från trean? hoppas det iaf...

Svenska gick ju rätt bra med tanke på att matten var prio två efter antikrundan igår. jag vet Antikrundan e pansionärsprogram men knut knutsson is the shit liksom... Jaja så mycket svenska blidde det icke gick braändå jag har en fallenhet för konjunktioner ska jag säga er.

Saga har piercat läppen å den ser ut som en bulle... becka ta detta som en varning om du läser detta. svullnaden kommer gå ner, nån gång... Helena kollar som vanligt vad herr torres har haft för sig. Efter tre år på media så kommer tom jag vara ett liverpool fan. det eller så kommer jag böörja heja på inter eller vad sjutton hon gnäller om. tror zlatan spelar där :S...

Jaja ska ha No nu snart tror jag fick nån miljöfarlig skit att diskutera FÖR Jippi liksom. kolkraftverk here I come. för att citera uffes data lektion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar