måndag 7 april 2008

Jorden snurrar, bokstavligen

Hej yrsel... vaknade som jag skrev igår lite lätt snurrig men detta gick ju över. Dock fick jag mig en sömnlös natt i natt... Icke kul må jag säga när det känns som att kaffekopparna drar igång efter lite irländskjulafton när man försöker lägga huvudet åt sidan...

Fick stanna hemma idag eftersom jag sovit 3 h i natt + att världen fortfarande snurrar... Just nu känns det som om jag står på en vip bräda och åker runt runt runt. Typ som den där karusellen på sätra ängen som vi kallae Aet eller dyl...
Ringde hälsovårdscentralen iaf. Först lät det på tanten att dte inte var något farligt och hon bokade en tid tills onsdag. . . Sen drog jag symptomen och då blev det en jäkla fart¨på damen i telefonen. Så nu skaj ag ringa till dom imorogn bitti om det ej försvunnit och om det blir värre så skaj ag ringa das sjukvårdsrådgivning.
Det lutar mot sjukvårdsrådgivning skaj ag säga då jag snart måste spy för det snurrar. Jävla fucking yrsel helvete... Jag som sett framemot filmredigerande imorgon men det är väl bara å glömma :(
"I just seem to can't sleep, I just feel awake (yr)"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar