tisdag 8 april 2008

Max 2 månader

Var till das hälsovårdscentral idag, har sånna där kristaller i öronen så nu skaj ag kasta smågrus på becka :D... Det ska gå över av sig själv kan dock ta upp till 2 månader!!!!!!! Fick nå övningarå göra men dom spyr jag nästan av så får vänta ut skiten :P

Redigerade min film idag, blev riktigt lyckat ^^ Fick beröm iaf. Sabina ringde mitt i, högtalare FTW stackars Jacob :S Han blir sig aldrig lik ;)
Imorgon är det nationella i engelska så jag å jacob ska prata i hjäl en lärare JIPPI!!!!

3 kommentarer:

  1. Ingen kan motså Sabbes specialare ;)

    SvaraRadera
  2. HAHA, för att jag skulle åka hem ;)
    stackrs jacob ;) levar ahn?

    SvaraRadera
  3. han andas men läget rä kritiskt, tror snacketo m nilimasbröst och mensvärk skulle ha ihjäl honom

    SvaraRadera