söndag 6 april 2008

Kompromisser

Filmade igår. Gick bra, inget backslick på manno men men tror att det kommer bli riktigt bra, hittade bra musik iaf ^^ redigering på tisda så med ltie tur kanske vissa utvalda få se resultat på onsdag...

Du svarade, en promenad och lite flummprat i min säng, tolka inte detta fel fru strömsbro, men det var trevligt. But it doesn't get's less complicated...
Läskigt var att jag vaknade i morse av att det knäppte till i örat och ALLT snurrade som kaffe kopparna, troddej ag fått yrsel men det gick över sen. tackolov...
"And it's true, I was made for you"

3 kommentarer:

  1. I still thinks that same thing!!
    men vad hände i sägnen? du får berätta sedan!
    ska bara chocolate chip cookies nu :)

    SvaraRadera
  2. Cissi är BAKIS BAKIS BAKIS, det är vad det är!

    SvaraRadera
  3. alltså seriöst sabina jag är INTE bakis, jag har itne smakat en droppe alkohol i hela mitt liv och så ska det förbli tills jag fyller 18 minst!!!!!

    SvaraRadera