lördag 31 maj 2008

Bad days often comes and goes

Han halv dålig dag idag, skulle på nå grejs i konserthuset vilket var trist och jag drog hem eftersom jag ändå var förkyld... Pga denna förkylning så fick jag även tacka nej till at jobba i kiosken idag, icke bra kommer itne kunna jobba förrens efter midsommar nu, hoppas jag itne blir av med min plats iaf.

De bra bitarna var att jag såg flying daggers, har en ny favorit filmare nu I think.. Jacob du måste se filmen, ägigt jävla snygg...
Kusin med tvillingarna kom förbi men kunde inte hålla i de små krabaterna eftersom förkylning hos 2 månaders bebisar tydligen inte uppskattas.
Ber om ursäkt om jag smittat some old folks idag med skiten jag fått... Hoppas malin håller sig frisk med du har varit sjuk tillräckligt.
"Jag är som en bekymmerslös vind"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar