fredag 30 maj 2008

I'm bad at blogging -.-


Jacobb är galen tror han har fått sne tändning på ecstasy IGEN!!! Han dansar OMFG sluyta dansa förihelvet. Vanlöig dag på media, inget särkillt har hänt i veckan förutom att vi flummade runt med cola och chips i tisdags... slaförsöka få in en bild här de eger, right malin ^^. Nä ska nog slå något hårt i herr Jacobs huvud, eller just ja det gör jag ju redan, tvingar han å lyssna på min musik moahahhaha... I'm tha evil master...

Brännboll i boulognern med klassen idag vi ska väl snart försvinna härifrån för att spöa skiten ur de andra..


Grattis till malin som fick alla rätt på matteprovet, nu får dyu bada istället i sommar ;) Jag tvingar dig. Om du sjunker äså är jag brap å livräddning btw :)

Tilllåt mig att dunka huvudet i tangentbordet över jacobs värdelösa musik val, stone roses :O:O måste få pojken att lyssna på kent någon gång,

"Come on and Save Me"

2 kommentarer:

  1. vi får höras av oftare, har inga pengar på cellen ;P

    SvaraRadera
  2. grr.. måtte du ladda tills jag är i undersvik ;P

    SvaraRadera