torsdag 1 maj 2008

"ofrivilligt"

Har inte bloggat på en vecka :O har inte varit hemma på 2 veckor känns det som. allting går i ett jag stressar men kkänner mi inte så stressad, än. Bara en tidsfråga. nationella prov svenska prov eriks teater och fan och ans moster fasiken allting är kaos nu. Tur att det finns en lung punkt just nu. Hur skulle jag klara mig utan mitt M att prata av mig på?

Hoppas du klarade av sången idag ;) å att inte orgeln var allt för plågsam.... I'm going to church on sunday I think, care to join me :) ? Allt är komplicerat du gör det, "ofrivilligt?"
Ska medverka i linas movie fåla se hur det går, måste få tag i erik premiär om en å en halv vecka och jag har inte ens sett hur ljuset ska se ut, inte stressa, inte ditt fel, intalar mig saker jag vet stämmer?
"och gäst ikväll är Jesus Han har kickat heroin"
Jag har börjat lyssna på kent, läskigt eller hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar