onsdag 22 oktober 2008

Autosvar

Hej helen! Såklart hjälper jag till att packa lådor ^^, Dock får ni stå ut med att jag är en levande zombie då jag dagen före/natten är på fest i bomhus, maskerad med en massa galna mediaelever, ingen alkohol men det lär bli halva natten. Men jag orkar nog packa lite. Får sova på bussen från bomhus till kyrkan ;) men nu vet du det iaf. Fcik autosvar från din mail så :S
Idag har vi haft audition, Elin du var jätteduktig! ^^
Vi simmade med så nu kan ni börja drunkna om ni vill, för jag har VG + i livräddning.
Helena tänker döda mig imorgon, Hjälp, hjälp...
"Shake that tail feather"

2 kommentarer:

  1. kon det några fler som provspelade, eller fick ni sitta ensamma resten av kvällen? ^^

    SvaraRadera
  2. haha nä vi fick någon till men de var inte särkillt bra

    SvaraRadera