fredag 17 oktober 2008

MILJÖTINGET 2008!

Ska på miljötinget i år igen! 7-9 november :D:D:D:D Fast kan inte vara barnvakt med jessica å malin.
*Springer fort ifrån jessica*
Hur många dvärgar får du in i en folkvagn?
Jag å Jacob diskuterar musik.
kom å tänka på gamla sörjor jag skrivit. Funderar på att skriva om lite å ev slå mig ihop med jacob. Det kan bara gå käpprätt å t skogen but still...
Sjuka texter utlovas!
"When I hold you in my arms, the pain disaperes like a snowflake in april"
Funkar den texten?

3 kommentarer:

  1. Den texten funkar!

    Men du ska ju på retreat den 8:e ;)

    Nä, vad roligt att få åka på Miljöting! Det skulle jag också vilja.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Cissi jag ger dig ett försprång att du börjar springa typ nu;). Kommer at hitta dig någon gång framöver iaf:).

    Haha

    Hoppas att du får det trevlig på miljötinget.

    SvaraRadera