onsdag 29 oktober 2008

döda ben

Jag har typ vandrat en mil idag. och haft träning nu ska jag softa framför grey's. Måste dock snacka med Malin först, för han inte på mässan eftersom det kom en massa tåg O_O.


Imorgon ska vi kratta hos farmor, hon är sjuk :( det är inte bra... Hata parkinsson.


Jag har köpt en ny kudde och sytt ett fodral och så har jag sytt klart min outfit till 27 timmars :D Se bilden ^^



Alla som tycker att min blogg läskigt nog börjar likna Helens räcker upp en hand.


"Vi rösta och du förlora"

4 kommentarer:

  1. Jag räcker upp en hand för det.:).hihihi roligt Cissi :)

    SvaraRadera
  2. ^^ jag vet, snart kommer jag börja sy babyoveraller ellern åt XD

    SvaraRadera
  3. Oh, så glad jag blir för en liten copycat! Välkommen in i sybloggsvärlden ;) Snygg outfit blev det ju också! Värsta coola superhjälten, kommer du bli! Får man se en livebild sedan??

    Hälsar H från Hufvudstaden!

    SvaraRadera
  4. livebilder kommer efter lägret. vill ju inte spoila i förväg ;)

    SvaraRadera