tisdag 5 maj 2009

Bylunds förbannelse

Beställde nya glasögon igår kväll efter ett välbehövt besök hos optikern. visade sig att min syn hade försämrats med 0.5 på båda ögonen... Tänkte att eftersom lensway har billiga bågar och jag dessutom har en massa studentrabatt där så beställde jag ett par snygga tjocka bågar därifrån. Läste i infon att man brukar få glasögonen inom några dagar efter mottagen beställning. Skulle dock få ett mail med exakt leveransdatum.

När jag nu fått detta mail så meddelar lensway att glasögon kommer komma hem till mig den 4 AUGUSTI?!?! liksom hallå lensway vad hände med se klart med express fart? Har mailat och klagat då jag hellre köper ett par andra bågar än går omkring med migrän och allmänt kass syn i 3 månader. Hoppas jag får något bra svar som att våran sekreterare skrev fel eller dyl. Annars anankas den bylundska vreden. Detä r fasiken bara vi som kan lyckas med något sådant här!

*Somnar utmattad på datorn och hoppas att maten lagar sig själv*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar