torsdag 21 maj 2009

no more tears for argentina

När hjärtat och hjärnan ligger på olika breddgrad och samarbetar mindre än Usa och Stalingrad.
När våren närmar sig och allt är mörker. vill hoppa över årstider fast det inte är tiden jag flyr från.
Vill inte växa upp, vill inte veta mer, Varför är allt mer komplicerat än vad jag ens förstår.
Tiden bara går och går. Men minnena består.
Jag trodde gråten var slut, men jag hade fel.
No more tears for argentina.
Fattar ni det?


för mycket skola, för lite tid, för mycket tankeverksamhet och känslor för lite uttrymme för mycket stress för lite vila för lite träning för mycket träning ångest pest och pina. för mycket hormoner, för mycket tomat.

2 kommentarer:

  1. när man tänker att man får för lite sprit, det är då man fått för mycket och måste göra något åt det.
    det ställer till mer än vad det löser problem.

    SvaraRadera
  2. jag visste att jag inte borde ha skrivit med sprit. Har inte druckit på veckor. har inga planer på att göra det heller ^^

    SvaraRadera