lördag 2 maj 2009

upptäckten av saknaden

Du har rätt i att det var alltför länge sedan vi sågs. Trots att vi träffas ofta så har vi gått om varandra som att den ene inte existerar. I'll take the blame for that. Har en förmåga att stänga ute folk. Dum Cecilia.
Mitt nyårslöfte som nu får bli ett sommarlöfte eftersom det känns mer passande får bli att lära mig att hålla kontakt med folk. För på 3 dagar har jag nu pratat mer med folk jag tycker mycket om men missat och jag har kommit fram till hur viktiga ni är.
I sommar ska jag ta mig tid att vara social igen för just nu går jag i mina mörka korridorer med kameror, datorer och en känsla av nederlag. Jag har ett år kvar, vad händer sen?
Den som överlever får se.
Nu blev detta ett djupt inlägg det var ett tag sen. Är inte så deprimerad som jag låter det är pillren som talar. 12 piller blev det denna omgång. Jag mår inte vidare bra än. men på måndag då blir det premiär rundan med klubborna. Då löser sig allt. Gräsdoft blandas med järn nior och svett.
Den här sommaren kommer bli bra. Hoppas jag iaf!
"Vad vore jag, utan dina andetag?"

1 kommentar:

  1. jag förstår att det är ces't moi du hänvisar inlägget till, höhö, men efter detta läsår är det ju sköldpaddorna som väntar!! :D;D

    SvaraRadera