söndag 28 juni 2009

Bada bada bada / Jobba jobba jobba

Min kropp vill sova och bada imorgon men som duktig ferie arbetare så ska man inställa sig klockan tio noll vi sätrahemmets fina nyrustade lokaler.

Så istället för att njuta av sol och vind ska Cissi vara social med gamla tanter och gubbar och se till att allas far och mormödrar etc etc har det bra :)

Dock är fröken P på samma ställe som mig och det kanske finns en chans att prata lite skit då vi inte setts så mycket sedan nionde klass.

Jessica infinner sig oxå på denna arbetsplats och jag ska möta vederbörande klockan tio i tio vid någon väg bom...

Nu ska jag sova och drömma om söta J<3>

Men först ska jag läsa lite i min bok. "Allt för min syster"
Som är en ytterst hemsk men välskriven berättelse som griper tag i en från första sidan. Har nästan läst ut hela boken på två dagar. (Har inte hänt sen jag sträckläste Twilight förra sommaren) Mycket sorgligt med och skriven ur intressanta perspektiv på ett mycket jobbigt ämne.

Så nu ska jag borsta tänderna, natta garderobsmonstren och krypa ner i sängen och läsa.
Förhoppnings vis så kommerj ag kunna lägga ifrån mig boken annars kommer jag smälta in i omgivningen imorgon (if you know what I mean)

Godnatt och sov så sött.

"There's a girl that you might know, she's closer than you'd like to think"

1 kommentar:

  1. vissa har det bra,
    börja klockan tio vad är det för fasoner? :O :P

    SvaraRadera