onsdag 10 juni 2009

nattliga besök

Började se en film med en ung hugh granth på tvåan men när det visade sig att den slutade tio i ett. avstod jag. Gick därför i säng 40 min efter filmstart. då jag kände att om jag såg mer så skulle jag bli fast till ett. och en sovande cecilia på betygsutdelningen är inte poppis.

Filmen hade gaytema men kändes ändå förutsägbar. Fint filmat. och jag har en förkärlek för hugh granths accent...


Imorgon så tar vasa studenten. Om ett år är det min tur. Nervöst, pirrigt, och vadfanhändersendå känsla i kroppen. Ska försöka skjuta upp allt så länge som möjligt.

Jag har sån himla åldersnojja. Vuxen, Cecilia. Känns inte som det går ihop... Jag bryter nog ihop lagom till Jul.

Får se vilken stackare som får ta smällen.

Men nu skaj ag vara glad och sova. För imrogon tar Malin studenten. Fy fan va hon e bra!

"This song is not for your mother"

1 kommentar: