lördag 19 december 2009

För vi e tomtar allehopa

Igår satt jag och pysslade med en mulitmedia film (för primas räkning)
Så på torsdag får ni gå in på www.arbetarbladet.se/merlasning/prima och kolla under lucka 24 :D
Sen får ni ta och läsa min krönika som kommer i början av januari ^^
Kattskrället väckte för övrigt mig klockan halv nio med att mörda en plastpåse under min säng.
Idag ska jag köpa de sista julklapparna ^^, Ska se om jag hittar något till typ Yozzan. och så ska jag finna något till julklappsbytet i skolan! Men nu är det snart lov iaf!

Även om jag måste åka in imorgon och göra lite nytta i ljud A kursen (A)

"Det största är käreken i evig tid"

3 kommentarer:

  1. stackars dig som vaknade då :P då satt jag och skrev tenta för fulla muggar

    SvaraRadera
  2. så går det när man ska vara duktig och studera ;) hur gick det?

    SvaraRadera
  3. Halv nio! Jag var upp och torkade nån på ett intimt ställe kl 5. Tur att du förstår vad jag menar :)

    Och tur att påsen är död nu, så du kan sova gott inatt! Har ni inte jullov än? Det har vi!

    SvaraRadera