måndag 28 december 2009

Om man bara hade varit man!

Cissiboy aka Conrad the Clown körde föreställnig för ett gäng sockerhöga 8 åringar idag i ÅBY. Vad an detta? Jo själfallet hade jag lyckats säga till terroristen att jag jonglerar och dåå vederbörande anordnar barnkalas som projektarbete (och alla vet hur mycket jag gillar att hjälpa till med projektarbeten ;)) så hamnade jag i ÅBY.

Det var mycket underhållande opch jag tror de små liven gillade det även om förvirringen var total.

citat från födelsedagsbarnet efter kalasets slut
- Vad heter du egentligen?
- Cecilia
- Är du en tjej!

Jag såg allt hur ögonen snurrade runt i den stackars flickans huvud.
För övrigt har jag världens bästa raggningsknep nu ^^ eller iaf om man är clown :P

Som avslutnig så avslutar jag med helenas kommentar om framträdandet.
"Det är tur att du inte är kille Cissi för då hade jag nog blivit kär i dig nu" - Bättre än så blir det väl inte?
Nu ska jag knarka Weeds (I know I'm so funny) på kanal 6 play . se
ciao

2 kommentarer:

  1. Vilken succé det låter som!

    Agnes försökte sig på jongleringsbollarna igår, med ganska klent resultat. Inte blev det lättare av att Signe stod bredvid och sa "Så där gör inte clownerna på cirkus. De gör så här" Och så vevade hon runt runt med armarna i en rasande fart :) Ni behöver träffas alltså...

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. haha! du får krama om sötnosarna från mig ^^ Jag kanske borde starta cirkusskola?

    SvaraRadera