lördag 26 december 2009

Klacken fyller 18!

Var på mellandagsrean i valbo med mor idag, det var dumt kan man säga. Tror att hela Gävle och Sandviken för den delen hade bestämt sig för att besöka "Köpstaden" Fattar inte hur man kan kalla något som är typ 3 fotbollsplaner stort för en stad?

Kom hem med en 24 tums plattskärm till min mac dator som kommer att få köpas från skolan efter lovet ^^ Nu har jag typ TV på rummet, me like :D Tack mor och Far ;D Införskaffade oxå en klänning till kvällens bravader en ny BH och en T-shirt från carlings. tack moster ^^

Nu ska jag göra sådant som tjejer gör innan fest, Raka benen, platta håret, sminka mig och dricka lite cider ^^ Sen blir det Old saints klockan åtta med bekki bilkö, linnea, pontiacen, mattis och de andra och så självfallet födelsedagsbarnet själv ^^ Synns vi där?

Lyssnar på New moon soundtracket som nu finns på spotify, 5 tummar upp :D

1 kommentar:

  1. hahah inte ens jag gjorde de dära "girly-stuff" innan utgången!! Inge ben som rakades, inge fnitter, bara ett halsande av min gamle vän castillo de äcklo!

    Vi borde dra till saint's någon till gång snart!
    barhäng ftw

    SvaraRadera