lördag 13 mars 2010

En mysig Lördag

Somnade klockan halv nio på fredagskvällen. Föregående vecka hade bokstavligen tagit knäcken av mig. Vaknade dock pigg och glad klockan åtta. Spenderade en timme med min favorit familj (familjen Walker) INnan jag promenerade till Ica i det soliga vårvädret och köpte mjölkfrittsmör och soja mjölk. För här skulle det bakas veganska cupcakes. Varför då kan man då undra? har fröken köttälskare gått och blivit vegan. NEJ, men hennes käre vän och blivande balpartner Pontus är ju det så som god vän tänktej ga för en gångs skull ha något att bjuda på när han och Josh kommer över.

Nu ska jag bege mig upp och röja som snabbast på rummet utifall att någon av gästerna letar sig dit.

För övrigt kan tilläggas att jag köpt nya converse (låga blåa) och en ny vårjacka för 500 kronor. Cecilia <3 Ellos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar