måndag 22 mars 2010

the famous random inlägg

Den här veckan är hysteri!
Hysteri!
Hysteri!

Och jag som sett så långt på brothers and sisters som det går hur ska jag överleva en hektisk vecka utan kevin walker!?! Åh herregud, jag är så besatt av tv serier. det är inte bra för mig tror jag.

I övrigt så lever jag just nu för skolan och jobb. Jag vill ha sommarlov sommarlov sommarlov, student! Har skickat in ansökan till volontäråret nu iaf så nu får vi se vart jag hamnar! Har även fått mail från sthlm pride angående volontär där och fick beskriva mig själv och länka lite texter så får hålla alla tummar för både pride och för volontäråret!

Jag vill ha framtid, nu! är sjukt less på gymnasiet, det har jag fått tillräckligt av nu...

2 kommentarer:

  1. Klacken siar med sitt superultimatasiarhuvud och ser sig själv och sillen vid kajerna på alderholmen på lördag..

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna så de blir blåa :)
    /Angie

    SvaraRadera