måndag 17 mars 2008

Ett misslyckat sömnförsök

Eftersom jag var så¨trött förra veckan bestämde jag mig för att, "idag ska jag lägga mig tidigt". Fick tom fru strömsbro att säga att jag inte skulle sätta mig vid datorn. Halv lögn där för jag kollade faktiskt om en särkilld person var inne på msn, när det inte var så¨så gick jag och la mig. Låg då och istället för att sova grubbla över hurvida jag borde formulera ett mail som jag ska skriva senare idag. Kom inte dirket fram till nån bra lösning men somnade till slut klockan 23.15!!! typ en och n halv timme efter utsatt tid.

Detta är inte allt då min käre arbetslöse far bestämde sig för att ofrivvilligt skrämma ihjäl mig mitt i natten. Alla som besökt mitt rum nattetid, (det där lät fel) Har upptäckt att om någon öppnar dörren på nedervåningen så låter det som att någon öppnar balkongdörren.

Detta leder till at jag klockan halv fyra på natten vaknar och är säker på att någon bryter sig in. Detta var som sagt bara "the old man" som inte gick och la sig förrens halv fem = en timmes klarvaken het för mig där imellan.

Så för att återknyta till natten händelser så säger jag bara.

"When you try your best but you don' succeed"

"...Stuck in reverse..."

Big love till fru strömsbro och mrs hamrånge, det blev rätt nu va ;) <3

1 kommentar:

  1. haha´, trots mina föraningar!!
    aja, det där med en viss person gillar jag, min kära fröken sätra ;)
    får väl sluta väcka dig i framtiden så du hinner vila üt efter dina checkar med den specilla personen ;)¨
    haha. big love till dig med <3

    SvaraRadera