tisdag 11 mars 2008

Soon Sabina will coplain, so I better upload now...

Gahhh denna blogg will kill me.

Ja du nåt nytt på tapeten, hm, jo spelat curling dagarna i enda detta har lätt till 2 problem

1. Min rygg är nu som en trasslig härva ( i stil med mitt mobilheadset ) Massage någon?
2.Har inte haft tid/ork att uppdtaera denna på ett bra tag, detsamma gäller för aktivitet på msn...

Jaaha vad händer hos Cissi då? Eum som vanligt inget nytt på kärleksfronten lär dö singel känns det som, Hörde av sabina att hon är lyckligt så trevligt för henne, vad det gäller rebecka har jag bara en sak å säga, Tat lugnt och slut gnäll .

NU har ni väl fått ett lågnt och smaksigt inlägg att bita i så få vi se när jag har tid å skriva igen, sabina får fortsätta tjata det brukar funka...

En kul grej bara, för att citera tanten i AB från insändar sidan...
"Slå av datorerna och allt annat som stör och koka en kopp te och sätt er ner och prata med era barn..." // hon var läskig

Ms Hamrånge <3>

1 kommentar:

  1. Det är rätt!
    Jag ska piska dig till bloggen om det så måste ske!!
    / <3

    SvaraRadera