måndag 31 mars 2008

Lite seg morgon då

Igår hade jag varit duktig och lyckades avsluta alla msn konversationer före elva men inte fan hjälpte det. Låg och vred och vände på mig ända tills klockan ett då jag äntligen lyckades somna... Alla som känner mig bra vet att jag är van med standarden 2 minuter sen är det väck...

Var p.g.a detta påtagligt trött imorse när klockan ringde klockan sju. Satte på Znoose men inte fan hjälpte det och lyckades inte somna om... Känns som om jag har för mycket överskottsenergi eller nåt :S. Måste springa av mig i eftermiddag annars så kommer jg vara ett lik imorgon....

Såg att det var Ester idag, alltså namnsdag... Becka var det inte du som ville heta så? I så fall grattis på din låtsas namnsdag? eller nåt.

"Don't let me be missunnderstood"

2 kommentarer:

  1. Om du kommer ihåg, så heter en av mina kroppsdelar ester! ;)
    Hheh"ledtråd" det finna två av dem...

    SvaraRadera
  2. SABINAAA!!!! mer info än vad jag ville ha... men gratti till dem oxå eller nåt >_<

    SvaraRadera