torsdag 20 mars 2008

Jag är...

hejsan allehopa så kul att se er, du oxå... Jag är Cecilia eller rättare sagt heter Cecilia. Kalls dock allmänt för Cissi/Cissi (toivas stavning). är urusel på presentationer i text men man kan väl säga att jag är Go och Glad eller nåt... är iaf jäkligt social.

Dock är jag...
Urusel på att passa in
Inte nå speciellt snygg
Ser ut som en kille
Är SINGEL
Är desperat?
Inte än men snart.
Är bjuden på en filmgrej men vet itne vem jag ska bringa, känner du dig träffad så kan du ju plinga på min telefon...
Förlåt mig men jag har tråååååååkiiiiiiggggttttt
I bet becka is in bed vid boyfriend
Sabina stannar hos linne men ses på lördag
"I just want to be anything other the what I've been try'in to be lately..."

2 kommentarer:

  1. Detta får nog bli mitt godis inlägg!
    Plus Gavin Citatet gör det bara mkt bättre!! :)

    SvaraRadera
  2. tjolabella! (italiensksvenska för hej snyggo)
    störst bäst och vackrast - det är väl du? jag är superpepp trots att dagarna rinner iväg.
    filmkväll is the shit, kul ska det bli! vet du vad det blir för film? ^^

    SvaraRadera