tisdag 16 september 2008

allting e i otajming

Asså fasiken att allt ska tajma så dåligt. Jag som inte trodde jag skulle med i helgen å nu säger helen attj ag kan följam edo m jag kan/ vill eftersom jag antagligen ska ha veckogruppen. Bara det att jag skulle vara med Toiva på Lördag :S dålig tajming här. bästa är att om helen sagt det tidigare hade jag kunnat säga till Toiva att Lördag inte passar. A ja, fotograferingen verkar lösa sig ordentligt å bra iaf.
Får väl ta å snacka med herr Toiva och höra om det är okej att vi tar det någon annan dag, han hade jobb på fredagen åxå om jag inte minns fel det skulle vara bättre. För i like to go to Lingbo. Ska göra mit bästa, måste bara få tag på Toiva men han loggar säkert inte i kväll. hoppas jag iaf. Kan om inte annars slänga iväg ett meddelandep åbdb. Ja vilken bra ide det ska jag göra.
Idag har jag haft utv samtal. Jag hatar det... Men det gick bra as usual så varför gnällerj ag egentligen?
Sen fixade jag en viss snart 17 årings present ^^,
Nu ska jag skriva te Toiva, han tar det nog bättre än mamma.
"Such great hights"

2 kommentarer: