onsdag 3 september 2008

fordons osynkade praktik gör mig knäpp

Trevlig dag idag. mediekommunikation, såg på billy elliot<3>
idrott då jag lyckades drutta omkull i det hala gräset men det gick bra.
skolfotomötet gick riktigt bra med tanke på förutsättningarna så snaart snart så är det nog lugnarep å den fronten med.
kyrkan på kvällen, larsson hade sagt fel tid till mig men det löste sig ändå. Stannade för malin hade gudstjänstgrupp, kunde inte undvika å bli indragen men ska ändå dit på söndag och det är kul och bära kors å tända ljus ^^
see you on sunday KUmembers? kyrkkorw jue ^^
å min döda mobil återuppstod efter jag tagit ur och satt i minneskortet igen, that was odd men men nu funkar den.
"min hjärna känns som den har torktummlats"
men det är bättre nu

3 kommentarer:

  1. rättare sagt ica's kyrkkorv (^.^)

    SvaraRadera
  2. de borde införa det varumärket ;)

    SvaraRadera
  3. älska filmen den är bäst! Speciellt den sista scenne när han är äldre och ska dansa och gör det där hoppet. *öppnar munnen i entusiasm*
    vackert :,)

    SvaraRadera