söndag 28 september 2008

The secret agent

Everybody has there own mission in life. To grow big, become rish, mary a wealthy? housband, have kids.
I'm starting to wonder what my mission is. I think my mission is to became this person that I like. Who doesn't hide when it get's scary. And who stands up for what I belive in.
Offcourse I want kids and to get married. Not to a man do. But first I want to not hide out.
But I think I'll hide for a while, cause I like hiding more than I like to deal with reality.
Min engelska e kass. å jag e kassare på att ttrycka mig på svenska, så överseende mina vänner överseende.
Over and out, <33

3 kommentarer:

  1. jo, den är ganska dålig, ibland.
    det brukar vara du som ser över mig, men jag ska försöka.

    finns för dig <3

    SvaraRadera
  2. btw så kan jag bokstavligen, se över dig ^^ (kass humor)

    SvaraRadera