söndag 8 mars 2009

Den hade jag faktiskt inte hört förut

Hur galet förbannad kan man inte bli på unga pojkar med 2 hjärnceller?
Spenderade en filmkväll hemma hos klacken med Viktor enkel och dubbel W, Kerstin, Linda?? Bexi och linnea P. Väldigt trevligt med fika och film ^^
Dock så blev hemresan intressant när de fjuniga pojkarna klev på, lagom berusade på random sprit. Ledaren i gänget (självfallet den kortaste och kaxigaste) Började (oprovocerat? (a)) Förolämpa Viktor genom att kalla honom jävla bögjävel. Denna enkla art av pojke hade inte mycket större ordförord än så och det var ungefär de enda orden i upprepning som han fick ur sig. Vi orkade inte bry oss om deras tomma hot. Att slå ner någon som är dubbelt så stor som än själv låter inte vidare smart. etc etc. Bex gick av i strömsbro och vi andra fortsatte färden mot staden.
Var på denne unge man fick syn på mig. Jag hade dagen i ära en kvinnoklocka på migm en såg i övrigt mer mamnlig ut än vanligt om man ska tyda sällskapets kommentarer. Då de högt skanderar. Vad har den andra killen för en jävla klocka? (dom syftade då på mig) Fan detä r en till jävla bögjävel på bussen... Varpå jag svarar med sockerssöt stämma. "Undrade du hur mycket klockan var?" Varpå killen inser sitt misstag och istället säger. "Hörru bruden, Vet du att du ser ut som en jävla bögjävel"
Alltså, vissa arter av bristande intelligence borde flyttas till en öde ö. där kan de sitta och skala kokosnötter tills fingrarna blöder.
Viktor att du står på dig är så jävla bra. I always got your back ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar