söndag 22 mars 2009

Helgens mirakel

Har ihelgen för ovanlihetens skull festat. Jag vet ni är i chock. på lördagen fick jag med mig fröken Amanda och min syster med senaste maken. Startade kvällen hos fröken Sara på brynäs. Trevligt umgänge och god dricka. Vi drog vidare till söder där systers kompis Kalle fick sig en lektion i lesbisk vänskap. Det är alltid lika kul att späda på folks fördomar. Kvällen avslutades på old saints där jag fick användning av mitt leg, träffade alexander och nils och diskuterade film noir with a dude named peter?
Avslutningsvis lyckades jag självfallet väcka mina kära föräldrar som var nsälla nog att hämta mig då tian inte gick.
Hade jätteskoj, måste göras om!
Nu ska jag bli förbannad på Beck avsnittet som handlar om våld mot homosexuella. Jag blir lika förbannad varje gång.
"Vi brukar hångla och se lesbisk porr" - djup sarkasm i rösten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar