söndag 29 mars 2009

Varm i magen :)

Denna dag kunde inte börjat bättre. och ja min dag började klockan tre idag då det blev en aningens sent i kombination med framställning av klockan. Läste just programet inför våren på bio sjuan. Och de ska visa MILK!!!!!! Ja jag har redan sett den men jag tänker tvinga med alla som inte sett den och slösa 50 kronor för att se den igen. För bio format slår allt och för att jag fullkomligt älskar den filmen!
Alla som tycker det är dags att se en film med KU räcker upp en hand! Annars så tvingar jag med er ändå. För alla borde se den!
"My name is Harvey Milk, and I'm here to recruit you!"

2 kommentarer:

  1. Jag räcker upp en hand för att KU ska gå på bio. Det skulle vara riktigt roligt:)

    SvaraRadera
  2. Den måste ALLA se. Så är det bara. Hälsa från mig! :)

    SvaraRadera