torsdag 5 mars 2009

och jag vill Tacka...

Om någon hade tagit pulsen på mig så hade jag haft sönder mätaren om någon tagit pulsen på terroristen så hade denne funnnit detta märklig då ingen puls funnits. Lina såg mest nöjd ut hela tiden och David var spårlöst försvunnen. Jag minns inte att jag pratade innan jag minns knappt min egen film. Bara att jag å terroristen höll tummarna och jag tror allt gick vägen. För jag hörde applåderna.
Jag vill en än gång tacka ALLA skådisar.
Elin - utan dig hade det inte varit så här bra du är så underbart duktig! Honken Lollo Malin Tim Andre och alla andra tack så J****a mycket. Jag är i min regissörsvärld nu och jag kommer så kracha imorgon under engelskaprovet men vad gör det när man avslutat en så underbar produktion. nu är det bara att ladda om inför rörlig bild B.
Innan jag lämnar denna blogg för lite entourage så vill jag även tacka mamma och pappa för att de alltid stöttar och tror på mig. Och för att de lät mig gå den linje jag ville trots att ingen fattade varför.
Tack Helena, Lina och David för att ni stått ut med mig, även när jag får mina ideer...
Nä nu får det vara nog. Nu ska jag gå hem och få en hjärtattack//Jacob - jag instämmer totalt!
<3

2 kommentarer:

  1. HALLÅ JAG VILL SE DIN FILM!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. humedihum. kanske kan ordnas ;)

    SvaraRadera