onsdag 28 oktober 2009

Creme cheese, chiabatta och audrey toutou

Har haft en mysig dag idag. Igår köpte jag en supersnygg coktailklänning på lindex och idag så cyklade jag och Lisbeth Salander ner på staden och införskaffade mysiga leggins letade efter partydojjor. Men eftersom det tydligen inte går att hitta skor som förlänger en med minst 12 cm så avstod jag från skor. Köpte även chiabatta och cremecheese och cyklade vidare hem till Pontus där mat intogs och vi tittade på amelie från monmarte! Den var underbar lätt upp på min tio topp lista över film. Sjukt söt ^^ och audrey touto är ju inte heltråkig att titta på hon heller ;)



På kvällen har jag nu äntligen skrivit klart min engelska C uppsats. Så skönt att ha den ur vägen! Imorgon ska jag tvinga syster yster att spela i min film, tror inte hon vet vad hon gett sig in på :P Moahahaha. Nu ska jag se greys anatomy och äta ett äpple. MUMS :D



"För jag är lycklig måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag"

4 kommentarer:

  1. Amelie äger! Den finns nog tom på min top 5! Och jag har varit där! Det är jättevackert på planen/backen nedanför Sacre Coeur! Fråga Julle!

    SvaraRadera
  2. haha, nu blir jag avundsjuk >__< vill oxå leta sönderklippta bilder i frankrike!

    SvaraRadera
  3. Du borde se Tillsammans är man mindre ensam, hon är med deär och det är en av mina favoritfilmer- jag gillar verkligen franska filmer...

    SvaraRadera
  4. jag har sett den för länge sen ;)

    SvaraRadera