måndag 19 oktober 2009

De osynliga

Eller som orginaltiteln lyder de osynlige. Fick äran att se detta norska drama i lördagskväll och det var filmorgasm hela vägen till kiruna. Ni vet när en film är så bra att man får kalla kårar och när man när eftertexterna börjar rulla grinar hejdlöst åt det vackra fotot`? okej, det kanske bara är jag, men ibland är en riktigt bra film bättre än sex!

Vilken kan förklara en hel del om min nuvarande civilstatus... (Om ni inte redan fattat det så borde ni boka in er på sjuan och offra 50 kronor för att se detta mästerverk)

Plus av allt är orgelmusiken i filmen så bra att man vill gråta!

Tillbaka till vardagen dock. Vi punktar upp viktiga händelser för jag gillar listor.

  • Rebecka har dragit till Kina
  • Jag ska/har tvinga/t pontus att gå med mig på balen
  • Jag, en flicka och dennes rättlagda vän herr G ska på Gayclub på cava på fredag.
  • Snart är det "lov"

2 kommentarer:

  1. Snygg omgörning av bloggen!

    SvaraRadera
  2. haha tackar :D ibland har man tur att man är omringad av proffsfotografer på skolan och att man har lite skillz i photoshop

    SvaraRadera