fredag 16 oktober 2009

Prima goes Haloween

Skrev en krönka idag = det ända vettiga. Känns skumt att inte jobba arslet av sig en fredag... Dock ås blev man med tvingat på Terroristens Haloween uppsåt. Terroristen knuffade in mig i fotostudion där jag klädde med toapapper likt en julgran.
-Du ska vara mumie! bara så ni vet så går det inte att andas inlindad i toa papper, ifall ni får för er att testa. Bilderna blev dock coola. Nog mer på grund av att Jonas är en bra fotograf än att jag är en bra modell... När han har laddat in dem så ska jag nog göra en Haloween-banner till bloggen så att ni får se.

Ikväll skam an till Olofsgården, förhoppningsvis är herr Tiveskog frisk så vi kan spela hans porr spel. Vi ska ju ändå till pervers-gården eller vad M nu kallar det...

Jag har även färdigtställt 5 dvd skivor åt systrarna Axner. Så de ska ni få ikväll!

"What's in your head, in your head? Zombie, Zombie, Zombie."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar